• NightzeroAX

    I’m gonna assume the stage Sonic and Mario are fighting at is from Lost World.

    • http://www.youtube.com/user/Kevassa02 kevassa

      It’s definitely Windy Hill, yeah.

  • Virevolte

    I like the pink plane. Somebody knows from which game it is ?

    • NightzeroAX

      Most likely Pilot Wings.

      • TheGioG

        Yep, both the SNES and 3DS versions of Pilotwings in one stage at that.

  • Sognatore

    “What are mega man and pikachu up to in these Super Smash Bros. screenshots?”
    I… I don’t want to know.
    First the creepy pikachu, then this… are you guys hinting at something?

    • AuraGuyChris

      Just like the somewhat suggestive Peach screenshots?

  • JustThisOne

    Maybe that’s one of those weird inbetween frames for Megaman’s grab? >__>

  • http://www.youtube.com/user/Kevassa02 kevassa

    I clicked the Mario and Luigi picture and stared a full minute.
    They have -lips-.
    I find this somewhat creepy, but mostly fascinating.

    • PreyMantis

      OMG!1! They have lips! No one have lips! What shenanigans!

    • Linhua

      … WOW they have lips .-.

      … Weegee’s is looking a bit funny-looking though.

  • Symbol de Au

    Looks like they’re playing leap frog.

  • Learii

    mega man try to carry Pikachu on his back

  • Deka

    From which game is the scenery where Mario and Kirby fight?

  • Minos

    Oh May god!

    Megaman got an infinite E-Thank!

    Run!!!!

    • J_Joestar

      More like Infinite Thunder-Beam Ammo.
      *rapidly mashes the pause button*

  • Arcana Wiz

    Dunno, after the detective game, anything with pikachu isnt strange to me anymore….

  • Demeanor

    There’s ALWAYS the pedobear-in-disguise explanation XD

  • http://s932.photobucket.com/ usagi_san

    It’s not what Pikachu is doing, it’s what Mega Man is doing – a successful infiltration of Nintendo to steal one of their well-known mascots to help Capcom secure domination over the gaming market.

    • Linhua

      … damn… that was pretty deep… = … probably more deep than it should have been.

  • Tom_Phoenix

    It’s obvious what they’re doing….they’re trying to execute a combo attack! Electric Blaster Attack, GO!

  • yomachaser

    I vote tag team attacks, Pikachu’s gonna thunderbolt recharge megaman.

  • http://shadious.tumblr.com/ Vince

    You got:

    Thundershock

  • http://twitter.com/#!/Leafy_Cam Leafhopper

    Pikachu, quit trying to get on Megaman’s shoulder, he isn’t Ash you goof.

    • Tonton Ramos

      I’m thinking Megaman will be a better pokemon trainer in the meantime…

      • http://twitter.com/#!/Leafy_Cam Leafhopper

        Haha, probably.

  • Namuro

    “Pikachu! Gattai da!!”

  • LBattle0819

    Ahhh… The Classic “Where the hell you think you’re going?” Mario punch

Mobile Theme