Hatsune Miku: Project Diva F 2nd’s Final Two Songs Revealed

By Ishaan . March 24, 2014 . 9:00am

MIKU

The last two songs in Hatsune Miku: Project Diva F 2nd have been revealed.

 

These are: “The Intense Singing of Hatsune Miku” by cosMo@Bousou-P and “Kagerou Days” by Shizen no Teki-P.

 

The game will be released in Japan for PlayStation 3 and PS Vita on Thursday, March 27th.


Read more stories about & & on Siliconera.

  • Six

    I have a million and one gif responses, but I’ll just have to settle for

    Aww yiss. Motha. Fuckin. Kagerou Days.

    The urge to import is almost unbearable.

  • Milewide

    Sold.

  • MasterScrub

    Intense Singing is back? Carpal Tunnel here I come!

  • xAtKx

    I can see that extreme list already. *__*

  • Laith Rem

    Kagerou Days.

    [Insert M. Bison.avi]

  • http://hanzoadam.tumblr.com/ Hanzoadam

    I think I’m gonna wait see if an English release is announced for this one as Imported the last one and it got localised =?

    • Myanimexarts

      what I did in the first one, I import the Vita version and bought the localized one in the PS3.

  • Myanimexarts

    I knew it! ‘Meltdown’ wasn’t the last old song to be revealed.

    So ‘Cantarella’ is considered to be new bc of the ~grace edition~.

  • Ren Yuumei

    The Intense Singing of Hatsune Miku….shit

  • M_A_K

    Fuck this shit, I broke my old PSP button trying to clear Gekishou on Extreme…and I still havent managed to do that!

    Now fearing my Vita ending with the same fate. Ah well, if it meant to be, it meant to be. Let’s go f2!

  • Demeanor

    Nuohhh!!! Critical strike to our pride (and buttons)! Is it always the short version? X_X

  • Morningstar

    And now we must suffer for Miku’s Happiness? This ought to be good…

  • Bacon_n_Lettuce

    Sweet, another Project Diva that I’ll never be able to finish on extreme!

    …Damn you, gekishou.

  • Neppygear

    For the final two songs, we have shit and more shit. Yay!

  • JMaster3000

    Intense Singings? Ohhh YISS!

  • Myanimexarts

    *spoiler alert*

    someone on Youtube already posting the PV of some songs.

    including:

    Kagerou Days
    2D Dream Fever
    This is the Happiness and Peace of Mind Committee
    DECORATOR

    Don’t dare to watch them if you don’t wanna spoil yourself.

    • Kezi

      Couldn’t resist :P I’m glad I didn’t since they were taken down. I’d always wander what could’ve been…for like 3 days :D

  • Kayriss Wins

    When you got Cosmo@-p songs showing u you KNOW your fingers will be broken after playing.

Video game stories from other sites on the web. These links leave Siliconera.

Siliconera Tests
Siliconera Videos

Popular