J-Stars Victory Vs. Debut Trailer Features An All-Star Lineup Of Fighters

By Ishaan . July 28, 2013 . 8:22pm

Namco Bandai have shared the first trailer for J-Stars Victory Vs., their upcoming arena fighting game featuring manga characters from Japan’s Weekly Shounen Jump magazine. Watch the trailer below:

 

 

J-Stars Victory Vs. will feature characters such as Kenshin Himura, Monkey D. Luffy, Naruto Uzumaki, Goku, Toriko, Ichigo Kurosaki and other characters that will be revealed at a later point.

 

J-Stars Victory Vs. is in development for the PlayStation 3 and PlayStation Vita.


Read more stories about & & & on Siliconera.

  • fyi1191

    “Kenshin Himura, Monkey D. Luffy, Naruto Uzumaki, Goku, Toriko, Ichigo Kurosaki and other characters ”

    The police fella can have the other character spot but not Gintoki.

    • http://www.cubiz.tk/ Auragar

      Too bad for you he’s already in.

      • AkuLord3

        No fyi1191 was stating how Gintoki shouldn’t be known as “other” but as himself like the others since even if he’s not as known in the states as them, he’s still bigger and more well known than Kankichi Ryotsu (once again in West).

        • http://www.cubiz.tk/ Auragar

          Oh? Well ok then. This makes sense.

  • Go2hell66

    Actually its the 2nd trailer

    • KonjikinoSora

      The author is referring to the fact that the first video was just a TV commercial, and this is the first actual trailer. Even if you can’t read Japanese, you can still see that both videos contain a “1″ in their titles.

      • Go2hell66

        just pointing it out in case anyone missed the other one :p

  • Highasthesky

    1.The epicness of that elephant gatling
    2.The double Kamehameha
    3.Tsuna better be in this
    Edit: Also this game is a lot more “open” then i was expecting

  • StarWarudo

    Finally, my ronin dream-team: Shiroyasha and Battousai.

    • DragKudo

      Kenshin isn’t masterless

  • Max

    If you’re a Kenshin fan, give me a like/vote up! lets see how many fans are here!

    • Jah-keem York

      I can’t believe this facebook/youtube like/voting up actually worked here..

      • Edzo04

        terrible people are everywhere. there’s no escape

    • Max

      Oh My God! My fellow fans, I love you all!
      Now let’s make a petition for an anime project for the Jinchu arc (okay, now I’m pushing it ;-) !

      • fearlubu

        not if its going to be anything like shin kyoto hen.

        • http://www.ihasnowebsitez.com Satonaka CP-Four

          exactly… Here I thought the ‘remake’ of the kyoto arc and the LA movie would make for a glorious Kenshin comeback that would be just enough to get a Jinchu Arc anime adaptation.

          Bah :(

        • Max

          Yeah, even thou personaily I liked the refliction OVA but honestly that last one was not needed.

          • fearlubu

            Same here, I liked the Trust & Betrayal and Reflection OVAs. Those two are probably studio deen’s opus magnum.

            Yeah, the inconsistencies of animation quality of shin kyoto hen were really bad; like worse than the show bad. I’m hoping the live-action movie would go over the final arc, but last I heard the director said that the kyoto arc will be split in 2 movies, and that they would be the end to the trilogy.

  • Spider-Man

    This looks amazing. Thank god for no region lock. Hope Yusuke from Yu Yu Hakusho in, and Yami Yugi make it in this. Would love to see duel monsters causing havoc.

    • fyi1191

      If Yugi gets a spot, Kaiba would buy himself to be in this.

      • Spirit Macardi

        SCREW THE CHARACTER ROSTER, HE HAS MONEY!!!

  • Guest

    I love anime, manga and video games… this game looks shitty.! Needs better graphics, they look like plasticine and the battles looks messy. That Naruto ‘Rasen Shuriken’… neh!!! IMO!

    • StarWarudo

      I don’t mind the graphics (I think it’d look great with some cel-shading) but it does look like it could use a bit more polish and fluidity in its animation.

      • Guest

        You see… ‘Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3′ is FLAWLESS(It is selling REAAAALLY GOOD!) when it comes to character animation and for me is the perfect animation and representation of an Anime Fighting Game. I was waiting something alike or similar. When at first I saw Luffy, he looks fine, but when Naruto came out, He looks more in the human side, rather than anime. Maybe a DEMO could change my mind, but for me animation is important and much more in the Fighting game genre. That moment when you do an Special and the animation blind you with AWESOMENESS is PRICELESS.

        • AkuLord3

          Wait you talk about animations but then talk about how naruto looks more human than anime than luffy (which yeah different art styles no shit) so…what the hell are you talking about?
          Its fine if you don’t care for the game but stop stating around comments that are making you look bad

          • Guest

            If you didn’t get it, it means that you don’t know about Fighting games, therefore, let the ‘hyped’ consume you and I comment around, because this is to discuss, not to read cute comments and thumbs them up… “NO SHIT!” I say. OPINIONS ARE OPINIONS! Maybe I ask for more, because I know they can do it, but yeah… this will sell many copies based of fandom. YOU ONE?… I’ve watch those animes and read the mangas and if I state my opinion and I comment here is because I’ve been waiting for this for a long time, therefore I DON’T WANT THIS SHITTY GRAPHICS, if some games out there are WAY BETTER.

          • Ferrick

            rightttt, because graphics makes a fighting game what it is right ?

            Wrong! You don’t have to have amazing graphics to have a great fighting game

          • Celiacus

            If you want to discuss you gotta make yourself more clear. I get that english is not your first language, but for gods sake stop using caps lock all the time.

            From what I can gather you don’t like the graphics, you think they’re shitty. I think they look alright, nothing out of the ordinary, simply alright. It’s not like graphics should be the most important part of a fighting game anyway or any game for that matter.

            If you think these graphics look “shitty” enough to ruin the entire game for you, then you really haven’t been around long enough to judge what “shitty graphics” is.

    • Airiaen

      I don’t see how the graphics are bad, they look quite fine to me. Gameplay looks iffy but I think a demo would probably do just to see how it’ll go for me.

      • Guest

        This is the kind of reply I’m looking for, the one that will respect your opinion and state his own CALMLY.

        • Kaitsu

          Except, you didn’t even state your opinion calmly. You used vulgar terms to describe how you felt about the game…

  • YoshEE

    If this ever gonna be release in the west, I will so use Gintoki :D

  • Tonton Ramos

    I want Tsuna, Yugi, Hiruma Youichi, Gon & Killua, and Yusuke in this…

    • ShadowDivz

      Tsuna from reborn right?

      Is he even from Shounen Jump?(i haven’t read reborn in awhile)

      If he is from shounen jump then i hope to god he makes it in.

      • Ferrick

        yeah he is

        • ShadowDivz

          Then he definitely needs to be in. Because that’s who im maining.

    • Rashid Al Rabah

      Screw Gon, we need Killua and Hisoka!

  • Judgephoenix

    I hope each anime they add at least get one boss/badguy character from each anime. Also 2 main supports from each anime like Kakashi and Sakura, Krillin etc. I’m also ok with the idea DLC as well!(just make sure to add nice amount before that.

  • randominternetperson

    Trailer would’ve been more epic if there was voice lol

    • NBXX

      yeah i was thinking the same, but then i thought about jump jump ultimate stars, they don’t have voices there, I guess because characters are being taken from the manga not the anime in where they’re voiceless, otherwise we would the see Goku’s tanuki form in here :S

  • NightzeroAX

    Such a quite trailer.

  • Vash bane

    looking good

  • Abend

    kenshiro better be a character or train from black cat

  • Zonic505

    Gintoki can do a kamehameha. That is awesome.

    • Eileen Sy

      Looks like all his practicing on the island paid off. Good for him.

    • Grunwald

      Just wait for the Neo Armstrong Cyclone Jet Armstrong Cannon.

  • Pandafilando

    yeah, i know it’s technically and legally impossible, but still …
    This game needs Dai from Dai no daibouken !!

  • DragKudo

    Gintama knows everyones specials, he is going to be so overpowered

    • Ferrick

      what if shinpachi gets in ? Wouldn’t he be the most annoying character to fight against ? Because he has the smallest hitbox out of everyone else

      • AkuLord3

        Shinpachi would be the best tier~

        • Ferrick

          yeah, the glass wearing the human is god tier XD

    • Internet is Crash

      I cant wait for Final Getsuga super

  • Josh

    Gah, this is the best trailer yet! I’m just gonna have to get over the fact that I can’t read or speak Japanese (YET!), because there is no way that I’m not playing this. I’ll have to import this sucker from Play-Asia.com, because this is just gonna be incredible. Incredible! INCREDIBRU!

  • Kalis Konig

    Man the only thing that worries me is the slow pace in which they reveal characters. that’s not a good sign. importing this but hopefully this comes out as a download title with english text.

  • Guest

    Graphics looks like ‘Naruto Uzumaki Chronicles’ a PS2 game. xD
    Better save me some money.

    • Kalis Konig

      This looks much better then that game. but even if graphics are not top notch who cares? especially if there is a possibility this will have as much content as the jump games on the DS.

      • Guest

        I do care, sorry! Not going to pay for something not worth the money. They’re trying to sell this by nostalgia and fandom, rather than GAME. IMO!

        • AkuLord3

          Says that when hasn’t played it…nice

          • Guest

            I don’t need to play it… the difference between this and the last result it won’t be that long. Much more when they’re presenting the characters one by one without voices… yeah! nostalgia and fandom… “Looks he did the Rasen Shuriken!”… “Look he did the Getsuga Tenshou!”… -sigh- UGLY GAME, LOOKS UGLY! IMO!!! Respect others opinions, because that’s what this is all about.

          • M’iau M’iaut

            You made the same point twice in one article. On two different threads you started. That’s enough. You have your opinion others have theirs. Let’s ALL leave things at that. Thanks guys.

          • Ferrick

            erase the duplicate ? =9

          • Guest

            Hopefully people will respect my opinion as I do respect theirs… HOPEFULLY!

          • True

            You sure don’t sound like you’re respecting their opinion. We get that you don’t like the graphics but you don’t have to make a comment bout how crappy it is every time someone says it “isn’t bad”. That isn’t respecting other opinions.

    • Ferrick

      dat bias…

  • Klaus00

    hehehe motorcycling across the battlefield , I think I found my tagteam

  • Kalis Konig

    Damn it if only Ippo, inuyasha, Kenichi, and Nagi were Jusmp heroes.

  • DCBlackbird

    And I just had my falling out with shonen….. I’m fearing this game will end up like Anarchy Reigns….. the gameplay definitely looks like that

  • Thatguy

    lol, Gintoki
    Using kamehameha on Goku

    Want that game for PS Vita…

  • Ariobimo Wicaksono

    I’m still waiting for the afro master of the true fist of nose hair.

  • Draparde

    This is looking pretty awesome :o.

  • ShadowDivz

    First of all. Damn this game looks like it’s gonna be really interesting. I love the details on the enviroments they look amazing.

    Now for what’s bugging me. Im kinda left with a “yeah…” feeling seeing goku and naruto. They’ve had so many games it’s kinda not surprsing seeing them in ANOTHER fighting game. Im not saying im unhappy that they ARE in it, It’s just not as surprising and fun as seeing Luffy or Gintoki in it.

    Yes, One Piece has gotten a few games in the west. But not like naruto. Clash of ninja 1-4. then the PS2 games(ultimate ninja). Then the one on wii.It goes on…

    • British_Otaku

      One Piece?

      Unlimited Adventure (NA), Cruise Ep 1, Cruise Ep 2, Cruise Double Pack, Cruise SP (split in two but still counts for Europe), Gigant Battle, Pirate Warriors, Pirate Warriors 2.

      We got nearly of the games which released this generation in Multi-5 no less. Gigant Battle 2 is unfortunately missed out on (still region free), while Gear Spirit can stay there.

      Last generation was less stable, likely between how 4Kids pushed the franchise and how most games had to be censored/cut versions of Japanese ones which were nearly introducing Franky. Sure, still not too bad if you don’t mind some of the titles which came around, One Piece (great name) on the GBA was brilliant. NA exclusive too.

      One Piece isn’t that starved, that’s all I’m saying here.

    • Aaronrules380

      Of course Luffy is in. One apiece is literally the most popular best selling manga series ever, with it’s Japanese sales of over 270 million volumes surpassing even Dragonball’s INTERNATIONAL sales of 230 million volumes

      • ShadowDivz

        What about one pieces INTERNATION sales?
        I know it sells like a virgin prostitute fresh out of highschool in japan. but is it as popular OUTSIDE of japan?

        Whatever i made my point, im not trying to argue.

        • Aaronrules380

          Kind of irrelevant considering this game is only being released in Japan and has an incredibly tiny chance of being released elsewhere due to licensing issues among other things, in the same way jump ultimate stars and the other jump star game were never released out of Japan

          • ShadowDivz

            True, but Project Cross zone managed to make it outside japan. So who knows?

  • British_Otaku

    I was wondering what seemed “off” about the visuals to me… It looks a lot like Zenkai Battle Royale’s somewhat plastic models, but I suppose the attacks and interactions look well done enough to offset that judgement.

    Based on this so far, I’ll be importing this AND buying a system to play it on in the near future. It looks much more open that I expected.

    • Ferrick

      just a little friendly reminder, you don’t have to get the japanese versions of the consoles to play them =P

      Now bow down to the holy great region unlock overlord! XD

      • British_Otaku

        I don’t own a Vita nor a PS3 (old one died) currently, but yes, region free is good.

  • John Ross

    Oh my god! I love anime so much. This trailer was so freaking awesome! Did anyone notice at the end Goku had the graphics of Dragon Ball Raging Blast 2 opening? :)

  • Guest

    I’m pretty interested in it, seems fun. I probably won’t get it at full price, but I might buy it after a while.

    I’m not sure about which anime has been in Shounen Jump though, is there a possibility for Edward Elric to be in it?

    • NBXX

      nope he is from shonen gangan

  • Ixbran

    Game Play kinda reminds me of Anarchy Reigns, with the open world environments and everybody-vs.-everybody set up.

    Also, where are the female fighters, or is this gonna be a sausage fest? They may be hot, but I’d still love having Fem-Fatals in games such as this.

    Sad that Sailor Moon wont be joining this, childhood anime hero whom I’d love to see in a more modern game like this.

    • Slayven19

      I’m sure medeka will be in and maybe lala from to – love ru.

  • Celiacus

    It looks fun. I probably won’t buy it at full price, but I might get it eventually.

    I’m not sure what anime has been in Shonen Jump though, is there a possibility for Edward Elric to be in it?

    • Haoshoku_Haki

      affraid not, he is shonen but not jump, as is fairy tail since waaay too many people are asking for natsu on sites, so glad he won’t be in

    • Pedro Tavares

      This isn’t an anime game, its a manga game, its te series from Shonen Jump Magazine, FMA isn’t its from Shonen Champion or something like that, its a monthly one, Shonen is weekly.

      • Wappuli

        Well to be fair, it’s highly unlikely that this game will have character from series that doesn’t have an anime adaptation, so you really could call this an anime game instead of manga game.

  • NBXX

    I kinda like this, more than Fighting game I think they are throwing a Free-for-all brawler, l like the well-made environments, the good looking combos, Gintoki doing a kamehameha xD, l hope the bring this game to america, l enjoyed Jump Jump Ultimate Stars, but l really hope to play this game in my own language or at least English Lol

  • dahuuuundge

    I want Ant King from HxX

  • The 15ᵗʰ Angel

    Needs Urameshi

  • Gilgamesh2025

    Awesome trailer! Definitely getting this game!

  • Nitraion

    Damn Gintoki get your OWN Specials please XD
    Joke aside… i want to see more chara…. that ichigo air comboing…
    and kenshin comboing looks fun…
    PS:I don’t get the graphic rant comment below ==”

  • Carlo

    Gintama living up to its name. Copying the kamehameha he’s been practicing for years

  • ssj3gokou24

    It’s the zenkai battle royale engine. Same engine as the gundam extreme vs series. immediate buy for me.

  • niko

    Everyone wanted a Jump Stars spiritual sequel. Why couldn’t they do that? This looks fun, and i’ll buy it, but why not give us what we wanted?

  • s07195

    I’m really hoping that there’s more to the character roster than just the usual suspects.

  • The Watcher

    Anarchy Reign Style brawler with Anime characters. Looking good.

  • vileBrenman

    Those graphics! Hngggg so sexy

  • TheGameTagerZ
  • SunOatBoatMatadorQuattro

    Looking good. I need Urameshi, Yoh and Allen

  • http://truner.beluva.hu/ Truner Razer

    OH MY GOD YES
    This is all I can say. Consider me hyped as all hell.

  • fairysun

    Dang, I wish Saint Seiya made it to the list too. or that girl from Ichigo 100%

  • TheExile285

    Day one import

  • eilegz

    looks great, saint seiya backgrounds looked so bad but this one omg, its so amazing, hopefully there its more characters the roster currently its pretty limited for a crossover game….

  • SonicRulez

    If only it were coming to the US…

    • Anime10121

      I agree, buuuuuttttt… Its a fighting game, so fortunately, it wont be a text heavy game :D

      …unless they add an epic ass story mode, then I’ll be all like sadface.jpg

  • darryl scott

    yay! no region lock ps3!!!

  • Anime10121

    Two words

    SPIRIT GUN!!!!!!!

    and one more word

    SHOTGUN!!!!!!

    Give this to me SJ and you can haz my monies!!!

  • SpectralRaiden

    Six words:”Amidamaru, SPIRIT FORM!!!–Into the Sword of Light!”

    Yusuke Uremeshi and Yoh Asakura are must haves.

  • Valtiel Ikari

    One does not simply do and all-star trailer and leave out Kenshiro…

  • Tan Van Nguyen

    What do you think of Hijikata vs Zoro (with their respective voice actors)?

  • Slayven19

    Uh you people do know that this isn’t all the characters right? I’m referring to the people who are acting like this is the final roster by saying I wish this had so in so like they can’t still make the cut.

  • Slayven19

    I’m loving the gameplay but it seems this doesn’t have 4 player free for all. It probably does but its odd that they wouldn’t show that off and only show the team aspect.

  • http://www.ihasnowebsitez.com Satonaka CP-Four

    I lost my shit when i saw Kenshin doing the Kuzuryusen,
    I want this so bad

    however…

    inb4 *not likely to come stateside :( *

  • http://queensblade.net/index.php/characters/cattleya gulabjamuns

    Hmm, now I’m wondering… this this gonna end up being the first all-male fighting game ever? Or is there one already in existence that my radar totally missed?

  • NRool

    Tsuna and Yami Yugi neeeeeeeeeed to be in this, and I need a PS Vita

Video game stories from other sites on the web. These links leave Siliconera.

Siliconera Tests
Siliconera Videos

Popular